تله‌کابین‌توچال:فرصتی برای واپسین روزهای زمستان

0 1,959

تله‌کابین توچال: فرصتی برای واپسین روزهای زمستان

با اینکه زمستان رو به پایان است ، هنوز مجموعه بام تهران” تله کابین توچال “فرصت خوبیست برای لذت بردن از واپسین روزهای سرد زمستانی.

ایستگاه پنج تله کابین توچال

اگر خود را صبح زود به مجموعه برسانید می توانید از پارکینگ مجموعه تا ایستگاه اول تله کابین توچال پیاده روی کنید و از دل‌انگیزی صبح و پرانرژی بودن مردم لذت ببرید و بعد با تهیه بلیط تله کابین،یک روز تفریحی متفاوت را تجربه کنید.

پیاده روی در مجموعه توچال

هرچند این روزها تهران دیگر برفی نیست اما با سوار شدن در تله کابین،از ایستگاه اول تا ایستگاه هفتم تغییر آب و هوا را به وضوح احساس خواهید کرد.

نمایی از تله کابین توچال

تله کابین توچال تهران

معمولا کسانی که قصد اسکی سواری ندارند ایستگاه پنجم از تله کابین پیاده می شوند و خود را سرگرم برف بازی و عکاسی می کنند و از خوردن غذاهای رستوران لذت می برند.

برف بازی در توچال

نمایی از رستوران توچال-ایستگاه پنجم

اسکی سواران نیز تا ایستگاه هفتم پیش می روند و هم از مناظر برفی کوهستان لذت می برند و‌هم در ایستگاه هفتم وارد پیست اسکی توچال می شوند و هیجان اسکی سواری را تجربه می کنند.

Tochal.ski snow.Tehran

هتل زیبای توچال هم که در ایستگاه هشتم  و در ارتفاع ۳۵۴۵ متری از سطح دریا واقع شده است، مخاطبان خاص خودش را دارد.

چشم اندازی زیبا از کوهستان-توچال

کِی برویم؟

حتما صبح زود خود را به مجموعه برسانید تا مجبور نشوید برای سوار شدن در تله کابین  وقت زیادی را در نوبت بمانید. بعلاوه، بهتر است قبل از ظهر برای برگشت اقدام کنید وگرنه ساعات زیادی از روز شما در صف های بسیار طولانی تله کابین برای برگشت از ایستگاه هفتم و پنجم به ایستگاه اول هدر خواهد رفت.

چطور برویم؟

مجموعه بام تهران در انتهای خیابان ولنجک واقع شده است و یکی از راه های رسیدن به آن، استفاده از تاکسی های میدان تجریش یا پمپ بنزین ولنجک( واقع در خیابان چمران جنوب) است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.