با گوگل تریپس بیشتر سفر کنید، کمتر برنامه‌ریزی کنید

0 972

را امتحان کنید Google Trips -بیشتر ببینید، کمتر برنامه‌ریزی کنید

حتی اگر سخت درگیر کار و مدرسه و خانواده و امور روزانه‌ی زندگی باشید، باز هم هر انسانی به زمانی برای تفریح و گاه یک ماجراجویی جدید نیاز دارد. با این حال، دانستن اینکه انجام چه کارهایی در تعطیلات ضروری است می‌تواند جنبه‌ی تفریحی آنرا کمرنگ کرده و زحمت تحقیق و گردآوری اطلاعات را به سایر کارهای روزمره اضافه کند. شما می‌توانید به توصیه‌های دوستان و راهنمایان تخصصی سفر و یا توصیه‌های آنلاین سفر توجه کنید اما درک اینکه در زمان محدود و در مکانی جدید  و با دسترسی محدود به اینترنت باید چه کارهایی را انجام دهید می‌تواند استرس‌زا باشد.

هدف ما کمک کردن به مسافران برای لذت بردن از تعطیلاتی است که به سختی به دست می‌آید. به همین دلیل، امروز اپلیکیشنی جدید را معرفی می‌کنیم که به شما کمک می‌کند بتوانید در لحظه و خیلی سریع برای هر روز از سفرتان -تنها با چند ضربه‌ی انگشت- برنامه‌ریزی کنید: Google Trips

Google Trips یک راهنمای شخصی سفر در جیب شماست. هر سفری دسته‌بندی‌های شاخصی از اطلاعات مربوط به برنامه‌های روزانه، رزرواسیون‌ها، خوردنی‌ها و نوشیدنی‌ها، و… را شامل می‌شود. در  Google Trips هر آنچه را در سفر نیاز دارید با چند ضربه‌ی انگشت به دست می‌آورید. این اپلیکیشن را می‌توانید کاملا به طور آفلاین داشته باشید. تنها باید گزینه‌ی دانلود در زیر هر سفر را انتخاب کنید تا آن را در گوشی خود ذخیره کنید.

دانلود برنامه Google Trips گوگل تریپس

ماجراجویی مورد علاقه تان را انتخاب کنید

در رابطه با ۲۰۰ شهر معروف در جهان، Google Trips تنوع بالایی از برنامه‌های رایج سفر را نشان می‌دهد. همچنین می‌توانید از بین برنامه‌های چندگانه‌ی موجود، برنامه‌ی دلخواه خود را انتخاب کنید.

دانلود برنامه Google Trips گوگل تریپس

هر روز از سفرتان را برنامه‌ریزی کنید

هر فردی علایق و محدودیت‌های زمانی خودش را دارد. به همین دلیل تنها یک برنامه‌ی سفر برای یک سفر وجود ندارد و Google Trips به شما کمک می‌کند که سفرتان را در رابطه با مکان‌هایی که دوست دارید ببینید برنامه‌ریزی کنید.  برای این کار باید روی گزینه‌ی “+” در صفحه‌ی برنامه‌های روزانه ضربه بزنید و به نقشه‌ای دست پیدا کنید که همه‌ی جاذبه‌های برتر در مقصدی که قرار دارید را شامل می‌شود. اگر محدودیت زمان دارید می‌توانید در بالای نقشه مشخص کنید که تنها یک صبح یا بعداز ظهر را وقت دارید نه یک روز کامل.

 .جاذبه‌های نزدیکتر را به شما نشان می‌دهد.“magic wand”بعلاوه گزینه‌ی

 

آموزش و دانلود برنامه Google Trips گوگل تریپس

 

تمام اطلاعات سفر را یکجا دارید

آگاهی از همه‌ی پروازها، هتل‌ها، رزرواسیون رستوران و ماشین در زمان سفر می‌تواند کار سختی باشد. با Google Trips همه‌ی اطلاعات را گرداوری کنید و دیگر نیازی به سرچ کردن ندارید. گوگل تریپس هم اکنون روی سیستم های IOS وAndroid موجود است.

معرفی و دانلود برنامه Google Trips گوگل تریپس

 

دانلود google trips

 

برگردان: آیدا دانشمند جهرمی

منبع: وبلاگ رسمی گوگل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.